Egyedi ajándékötletek tárháza

Mia Design

Kávé vagy tea imádó vagy?

2016. november 13. - Mia Design

fejlec_akvarell.jpg

Számomra minden reggel egy csésze kávéval, vagy egy bögre teával kezdődik.

 

Sokan nem csak azért fogyasztanak el minden nap egy csésze kávét, mert annyira szeretik az ízét, hanem mert a nyilvánvaló jótékony hatása mellett ami által felfrissülten kezdhetjük a reggelt, beleszerettek a szokásos reggeli ceremóniába.
A ceremóniába, ami azzal kezdődik, hogy felkelünk reggel, kicsoszogunk még az álomtól kábultan a konyhába, bekapcsoljuk a kávéfőzőt, és amíg az lefőzi nekünk a szokásos adag kávénkat, és lassan megtelik a konyha a frissítő illattal, lassan felébredünk. 
Miután lefőtt a kávé lassan elővesszük a szokásos kiegészítőket:
A kedvenc bögrénket, vagy csészénket, a cukrot, a tejet, vagy tejszínt, esetleg tejszínhabot, hogy elkészíthessük a legfinomabb kávét.

A kávéimádatom egy nem várt fordulatot hozott az életembe

 

Ki ne szeretné a cuki kis bögréket amiket annyi helyen megvehet? Egy nap a kávémat szürcsölgetve gondolkodtam el azon, hogy mi lenne ha végre én is megmozdulnék, és nem venném meg folyton az idegen grafikusok designja által létrehozott bögréket, hanem végre egy saját mintával ellátott darabot hoznék létre?
Egy olyan mintát amit szeretek, amit esetleg ki tudok bővíteni egy szöveggel, egy fontos motiváló tartalommal, amely mosolyt csalhatna az arcomra mindennap, és örömmel töltene el, hogy a saját alkotásom.
Nos, ezen gondolatok mentén született meg az első, a Mia Design-ban született bögrém, amely már büszkén viseli a saját kézjegyemet:
bogre_kesz.jpg

 Az első Mia Design bögre, amelyet egy fotóm alapján készült fotómanipuláció díszít.


Az első elem adott volt: szerettem volna egy saját mintával díszíteni a bögrémet, amelyet nap-mint nap használni fogok a reggeli kávém elfogyasztásához. Nah, és persze a hétvégente teázgatáshoz, ugyanis szombat-vasárnap kávémentes böjtöt tartunk a párommal, az egészség megőrzése jegyében,bevallom több kevesebb sikerrel. :)


Ha már itt tartunk: 

Nah, és akkor hogyan jön a folytatás?


Adott volt a feladat tehát, hogy kiválasszam azt az egy grafikai elemet amely a bögrére kerül mintaként. Mivel imádok fényképezni, így átböngésztem az utolsó napokban fényképezett dolgokat, és volt egy számomra különösen kedves kép közöttük, amit reggel a munkahelyemre igyekvés közben készítettem. Sajnos nem tudom a rajta szereplő virág megnevezését, de visszafogott lágy színével teljesen elbűvölt, így eldöntöttem, hogy ez a kép lesz az alap amivel a későbbiekben dolgozni fogok:

virag_1.jpg

Ebből a teljesen hétköznapi séta alatt lefotózott virágból született meg a Mia Design első bögréje.


Elkezdtem tehát dolgozni a fotóval az egyik kép editáló programban, és lassan kezdett formát ölteni az egész: beállítottam a színeket, kivágtam a nekem tetsző elemeket a képből, elmostam, és hangsúlyoztam egyes részleteit, emellett kifejezetten törekedtem arra, hogy a grafika végül akvarell hatást keltsen. Miért pont akvarell? kérdezheted. Nos, hát azért, mert a kávéfoltok, és a kávé zacc számomra kimondottan akvarell hatást kelt, sőt, vannak olyan művészek, akik kimondottan a kávéból készítenek festményeket!
virag_3_2.jpg

Varázslat: a kép szinte már teljesen készen áll a végső formázáshoz.


Ezt követően már nem sok utómunkára volt szükség, csak egy kis duplikálás, és tükrözés után végre elkészült a várva-várt minta, amelyet annyira megszerettem, hogy végül egy pólóra is ráhelyeztem.
Kíváncsi vagy rá? Tekintsd meg itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mia-design.blog.hu/api/trackback/id/tr111956503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása